5.7.12

party!




Afgelopen dinsdag vierden mijn vrienden en ik feest: vriendin D was 15 jaar geworden! Normaal gesproken doen we niet zo veel bijzonders met verjaardagen van vrienden (op heel veel taart en chips eten na), maar D had iets heel origineels bedacht om te gaan doen. Samen met zes andere meiden en één jongen -jaja, vond 'ie heel gezellig (; - maakten we collages in haar achtertuin. D had ook haar tante uitgenodigd, die mensen in het dagelijks leven advies geeft over mode en veel weet van communicatie door middel van kleding. Aan de hand van je collage kon zij je dingen over jezelf en je kledingstijl vertellen. Zo zei ze dat ik vast een vrolijk meisje ben aangezien ik voor een kanariegeel blad had gekozen en ze gaf me advies over kleding die bij me past. 
Behalve dat het feestje reuze gezellig was, hebben we dus ook nog dingen geleerd! Na al dat geknutsel gingen we barbecueën en toen was de dag alweer voorbij. 
Wat vinden jullie van mijn collage? En maken jullie wel eens collages? -NEE?! Doen! Is vooral een leuke tijdsbesteding als je je verveelt in de vakantie.. (; -

Translation: last Tuesday my friend D gave a fun party in her backyard. Together with 6 other girls and 1 boy we made collages. What do you think of mine? (:

XMaike

No comments:

Post a Comment

Hi! Feel free to leave a comment. (:



blogger template by lovebird