17.7.12

bye austria.

all pictures by me

Daar ben ik weer! Terug van mijn vakantie in Oostenrijk, waar ik voor het eerst in mijn leven was afgelopen week. We hebben elke dag iets leuks gedaan en ik heb een heleboel nieuwe vrienden gemaakt. Altijd raar om weer in Nederland aan te komen en weer terug te zijn in het 'normale leven', alles lijkt dan zo anders. Gisteren ben ik bezig geweest met het uitzoeken van de foto's (561 tot nu toe!) en een paar van mijn favorieten vind je hierboven. Korte uitleg bij wat je ziet:
  1. De Alpen! We zaten in een prachtig appartement midden in de bergen en gingen daarom vaak wandelen. Ik was nog nooit in de Alpen geweest, maar ik vond het geweldig!
  2. Maike en een koe... Tjsa. In de bergen liepen deze koeien vrolijk in het rond, terwijl de enorme bellen rinkelden om hun nekken. Een foto was dus onvermijdelijk. 
  3. 'Schweiz', oftewel: Zwitserland! Op dag #4 maakten we onze langste wandeling van de vakantie, helemaal naar Zwitserland toe. 
  4. Een super mooit blauw stuwmeer. Met de stadsbus zijn we over een bergkam gereden en hier kwamen we uit. (het meisje helemaal rechts, dat ben ik ja.) 
Hoe is jullie vakantie tot nu toe? (: 

XMaike

P.s. Ik wil heel graag een nieuwe (en goede) camera kopen en zit te denken aan de Canon EOS 1100D. Wat denken jullie? Iemand ervaring mee of andere suggesties? Ik hoor het graag! (: 

Translation: I'm back from my holiday in Austria! I had a great time and took a lot (561!) pictures. Above you can see some of my favourites. 
1: Mountains! 2: Me and a cow... Uhm yeah. There were a lot of cows in the Alps, I can tell. 3: 'Schweiz' or: Switzerland! On day #4 we walked all the way to the border of Austria. 4: A bright blue reservoir. (the girl on the right is me, indeed.) 

1 comment:

  1. Wauw wat een blauw water! Je zou er bijna in willen zwemmen :)

    ReplyDelete

Hi! Feel free to leave a comment. (:



blogger template by lovebird