28.7.12

goodbye, again.

Bikini? Check. Shorts? Jep. Jurkjes. Hebbes. Zonnebril? Natuurlijk. Teenslippers? Ook ingepakt. Badhanddoek? Oui. Muziek, familie en boeken? Jaaaa.



Morgenochtend ga ik er weer vandoor, naar Frankrijk deze keer. Het plan was eigenlijk om richting Tsjechië te gaan, maar met een broertje van 5 naast je is zo'n lange rit toch niet zo prettig. Daarbij meldden verschillende weersvoorspellingen dat het daar zou gaan regenen en guess what.. ik wil geen regen tijdens mijn vakantie. Vandaar dat we toch maar naar Frankrijk gaan. Ook leuk! Ik hoop alleen wel dat mijn Frans nog goed genoeg is, hahaha. 
Jullie hoeven me niet te missen (gelukkig?), want ik ben vandaag druk bezig geweest met het maken en inplannen van een paar posts. Mocht ik (zeer onwaarschijnlijk) internet hebben op onze camping, dan deel ik mijn avonturen en foto's natuurlijk op Twitter! Over twee weken ben ik in ieder geval weer terug.

Translation: And I'm off, again. Tomorrow morning I will be in the car to France. I've set some automatic posts so you don't have to miss me. I might have an internet connection at the camping, so if I'm very lucky I will share my adventures on Twitter. See you again in two weeks!

XMaike


No comments:

Post a Comment

Hi! Feel free to leave a comment. (:



blogger template by lovebird