3.7.12

i've made up my mind.

Een uur nadat ik mijn eerste post schreef, begon ik al te twijfelen. 'Klopt die zin wel?' 'Wacht, is het niet 'ecaxtly'?' (NEE)

Wat ik jullie ook wel even had mogen vertellen bij mijn 10 random facts over mezelf is dat ik een onwijze perfectionist ben. Soms is dat best handig, maar op andere momenten is dat helemaal niet zo fijn. Toetsen krijg ik soms niet af omdat ik netjes moet schrijven van mezelf ('als ik je antwoord niet kan lezen is het fout!') en ik maak vaak tientallen foto's voordat er één de keuring overleeft.
Iets anders waarover ik begon te twijfelen was de taal. Want ja, wat moet je nou; schrijven in het Nederlands of in het Engels? Keuzes, keuzes. Uiteindelijk heb ik er voor gekozen om in het Nederlands verder te schrijven. Ik vind dat toch makkelijker en in het Nederlands zeg ik toch sneller wat ik echt wíl zeggen. En dat is precies waarom ik mijn blog heb gemaakt: om te kunnen zeggen wat ik echt wil zeggen. Vanaf nu zal ik dus verder posten in het Nederlands. (;
En jullie, posten jullie in het Nederlands? Waarom wel/niet?

Translation: An hour after I posted my very first post, I'd already changed my mind. From now on I'll post everything in Dutch (which is way easier for me) but I will still translate the posts so everyone can read it. (:


XMaike

3 comments:

  1. Ik zou niet in het Engels kunnen schrijven, veel te bang om domme fouten te maken :')

    ReplyDelete
  2. Dat vond ik ook erg moeilijk, haha. Toch maar goed dat ik besloten heb om in het Nederlands verder te gaan, scheelt Google Translate ook weer een hoop werk. (;

    ReplyDelete
  3. dit is zó herkenbaar ;) ik heb precies hetzelfde..
    Ik bekijk het maar positief: de dingen die ik maak of doe zijn wel nét iets mooier of leuker dan als ik niet zo perfectionistisch zou zijn :) Klinkt misschien een beetje vaag haha. Het zorgt er voor dat je blog zo mooi en leuk is als 'ie nu is!

    ReplyDelete

Hi! Feel free to leave a comment. (:



blogger template by lovebird