20.7.12

my day | #1


Vandaag, vrijdag 20 juli 2012. De dag waarop ik...


... pas om half 12 wakker werd. Lang leve het uitslapen! (en het feit dat de bouwvakkers aan de overkant van de straat pas om 13 uur begonnen vandaag!)
... drie kwartier nadat ik opgestaan was al in de bibliotheek te vinden was. Ik leende er twee boeken: 'Crossed' - Ally Condie en 'The Double Life Of Cassiel Roadnight' - Jenny Valentine. Allebei in het Engels, zodat ik na de zomervakantie niet meer zo hoef te wennen aan die taal.
...  zo blij was dat de eerste bramen in de tuin rijp waren, dat ik vergat om ze te delen met mijn vader en broertje. Oeps.. Gelukkig waren ze wel heel lekker én duurt het niet meer zo lang voordat alle andere bramen (en geloof me, dat zijn er véél!) ook eetbaar zijn. 
...  voor het eerst de film 'Dear John' keek. Ik vond hem heel mooi, zeker een aanrader voor wanneer je niets te doen hebt!
... in de zon heb gezeten! Jaja, je leest het goed. Eindelijk kwam mijn grote gele vriend zich even laten zien, dus ik móést natuurlijk even buiten in de tuin zitten.  
... eindeloos met mijn nieuwe camera in de weer was. Gisteren heb ik een prachtige spiegelreflexcamera, de Canon EOS 1100D, gekocht. Ik vind hem fantastisch en ben er heel blij mee. Enige nadeel: nu ben ik blut. *zucht*
... heel veel nieuwe blogs vond die ik zeker met jullie ga delen, ooit. (;

En jullie, lieve lezers, wat hebben jullie vandaag voor leuks gedaan? Hopelijk was jullie dag net zo leuk als die van mij!



Translation: Today, Friday, 20 July 2012. Quite a busy day for me. The best thing I did today was taking pictures with my new camera, the Canon EOS 1100D. I'm so incredibly happy with it! What did you, lovely readers, do today? 

XMaike

P.s. Voor alle mensen die mij tips over camera's hebben gegeven op Twitter: heel erg bedankt! 

1 comment:

  1. Gaaf, een spiegelreflexcamera! Ik ben er nu voor aan het sparen :)

    ReplyDelete

Hi! Feel free to leave a comment. (:



blogger template by lovebird