28.7.12

my weekend | #1







(Oké, oké. Ik speel een heel klein beetje vals nu. Deze foto's zijn van afgelopen zondag tot dinsdag...)

Zondag ging ik, samen met mijn broertje en een hele tas vol spullen, richting mijn opa en oma. Daar hebben we tot woensdag gelogeerd. Dinsdag zijn we naar mijn oom en tante gegaan, die op een boerderij aan de Lek (rivier) wonen. Daar hebben gingen we paardrijden en pannenkoeken bakken, heel gezellig! Samen met hun honden hebben we ook nog even in de rivier gezwommen, het was namelijk suuuuuper warm. 
Hebben jullie ook nog een beetje van het heerlijke weer genoten? 

Translation: On Sunday, me and my brother went to our grandparents for a sleep-over. We also went to the farm of our aunt & uncle. The weather was lovely in The Netherlands, as you can see on the photos. What did you do last days? 

XMaike 

No comments:

Post a Comment

Hi! Feel free to leave a comment. (:



blogger template by lovebird