6.7.12

songs of summer

Sommige mensen die mij volgen op Twitter weten het misschien al.. Morgenochtend om 5 uur is het zo ver: de vakantie in Oostenrijk waar ik al zo lang naar uitkijk! Midden in de bergen, met lieve familie, in een mooi appartement, ergens in een klein en schattig dorpje. Ik kan echt niet wachten om weg te gaan uit Nederland! Ik zal -helaas- wel elf uur lang (!) in de auto moeten zitten... Gelukkig heb ik leuke muziek bij me om alvast helemaal in de vakantiestemming te komen.
Vanochtend ben ik dan ook druk bezig geweest met nieuwe liedjes op mijn MP3-speler zetten. Hieronder de vijf nummers die mij het ultieme zomergevoel geven:
  • Forever Unstoppable - Hot Chelle Rae
  • I Think I Like You - This Condition
  • I Want You - Andrew Allen
  • What You Know - Two Door Cinema Club
  • Man I Think I Love Her - Stereo Skyline
Voor aankomende week heb ik een paar posts klaargezet zodat het niet zo stil is op mijn blog. Als ik terug ben ga ik weer lekker verder met bloggen! Waar gaan jullie heen op vakantie? Tot over een weekje! 

Translation: Tomorrow morning I will leave The Netherlands to go to Austria by car. So excited! However, I will have to sit in the car for eleven hours (!) in a row. Luckily I downloaded a lot of great songs today -from which you can see some titles above in this post. Where will you go this summer?

XMaike 

1 comment:

  1. Veel plezier in Oostenrijk! Ik blijf gewoon in Nederland dit jaar :)

    ReplyDelete

Hi! Feel free to leave a comment. (:



blogger template by lovebird