30.9.12

-




YES, YES, YES! Ik heb een baan!

De foto verklapt alles al: ik ben aangenomen bij de Hema! Vrijdagmiddag had ik daar een sollicitatiegesprek,   waar ik meteen te horen kreeg dat ik aangenomen was. Dit was natuurlijk een super begin van mijn weekend. Mijn baas leidde me rond, ik moest een heleboel formulieren invullen en kreeg bovenstaande werkkleding. Dinsdagmiddag begin ik met werken en ik moet zeggen dat ik er érg veel zin in heb. Hopelijk is het net zo leuk als ik denk dat het is! En hoe is jullie weekend?

Translation: YES, I got myself a job at the Hema, a big store in The Netherlands. Coming Tuesday it will be my first workday there, excited! How's your weekend? 

XMaike

3 comments:

  1. what a great post :)
    I love it!

    http://bubblemylicorice.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ik kom even hoi zeggen hier. Leuk hier!
    Gefeliciteerd met je baan! Ooit deed ik daar eens vakantiewerk, was heel leuk. Moet je nog steeds een rekentoets doen in de sollicitatie? Bakte ik niets van toen :-)

    ReplyDelete
  3. Dankjewel!
    Ik hoefde bijna niets te doen voor mijn sollicitatie aangezien ik meteen aangenomen was, haha. Lekker makkelijk dus. (;

    ReplyDelete

Hi! Feel free to leave a comment. (:



blogger template by lovebird