7.12.12

danku sinterklaasje.







Hij is alweer een paar dagen het land uit, maar aangezien ik vandaag maar één les heb vond ik dit een mooi moment om jullie eens te laten zien wat ik dit jaar allemaal kreeg van de goedheiligman. Samen met mijn familie hadden we afgesproken om voor iedereen een klein cadeautje te kopen. Woensdagavond bleek het toch wel een enorme berg ´kleinigheidjes´ te zijn. Samen met een aantal hele leuke gedichten kreeg ik bovenstaande cadeaus! Ik ben overal súper blij mee en het was dan ook een hele gezellige avond. 

Hebben jullie nog Sinterklaas gevierd? Wat hebben jullie voor leuks gedaan/gekregen? Laat het me weten in een reactie, dan schrijf ik alle leuke dingen alvast op mijn verlanglijstje voor volgend jaar! (;

Translation: All the presents I got last Wednesday, the 5th of December. I feel so spoiled right now, hahaha. Thanks Sinterklaas! (: 

XMaike

9 comments:

  1. Leuke spulletjes! Vooral dat notitieboekje :)

    ReplyDelete
  2. Hoi Maike,
    Wat een leuke cadeautjes! Het Flow winterboek heb ik mezelf ook pas cadeau gedaan en het rood-witte touw ook ;)). Verder kreeg ik een origineel pakje van sinterklaas, erg zwaar maar niet te groot; 20 hema stempels om me helemaal op uit te leven met de guts :)

    ReplyDelete
  3. Wauw prachtige kadootjes! Ik heb een kledingrek en rood nagellakje gekregen! Ik ben je blog meteen via bloglovin gaan volgen, je blog is erg leuk! Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    ReplyDelete
  4. Wow wat een toffe cadeau's! Die veer-ketting vind ik echt super leuk ('t is een ketting toch? :)
    Volgens mij heb ik die gitaarsnaren ook.. die zijn echt goed :)

    ReplyDelete
  5. Jaa het is een ketting! Daar kun je nu voor sparen bij de DA, haha. En de snaren zijn inderdaad heel fijn, mijn broertje heeft ze net op mijn gitaar gezet. (;

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke cado'tjes! Vooral dat notebook: wauw!

    ReplyDelete
  7. Leuke kadootjes heb je gekregen! Had ik maar zo'n sinterklaas hihi

    ReplyDelete

Hi! Feel free to leave a comment. (:



blogger template by lovebird