21.10.13

vacker.

*duiven voeren op de Dam, Amsterdam, een paar weken geleden*
Hi! Dit weekend was fijn, want:

ik stuurde een kaart naar mijn oma en ze sms'te mij terug // herfstvakantie ♥ // foto's van de (zomer)vakantie uitzoeken // collages maken // nieuwe winterjas // stroopwafeltaart eten met mijn lievelingscollega na het werk // een 9.4 (!) voor mijn wiskundeproefwerk // franse en zweedse liedjes // wakker worden als het al lang middag is // chocolade // heel veel afleveringen van pretty little liars kijken // nieuwe stippeltjessokken. 

Wat deden jullie voor leuks dit weekend? Ik ben benieuwd!
XMaike

2 comments:

  1. ik deed leren. Jippie. (nee grapje niet alleen, oke wel een beetje maar heb ook wel een leuk dingetje gedaan maar was niet super leuk ik ben aan het bazelen ik stop nu met zeuren)

    ReplyDelete
  2. Ahw, ik lees het nu pas. Hahaha, was zeker gezellig. En de zaterdagochtend werken is altijd een groot feestje met jou :)

    ReplyDelete

Hi! Feel free to leave a comment. (:



blogger template by lovebird