25.11.13

"it's kind of the beginning"

Op het internet kom je zo nu en dan iets tegen waarvan je hart even iets sneller gaat kloppen. Objecten, mensen, plaatsen, van alles dat zorgt voor een brede glimlach op je gezicht. Vanochtend kwam ik via Pinterest foto´s van een huis tegen dat gemaakt is van recyclede ramen en ik kon mijn ogen er niet van af houden.
Translation: Sometimes you come across a picture of something on the internet that makes your heart beat faster. Objects, people, places, anything to make you smile. Today's wonderful find is a house made of recycled windows that amazed me. 


video via here
pictures via here
Zoals je boven in het filmpje al hebt kunnen zien, is dit prachtige huisje gebouwd door Nick Olson (fotograaf) en Lilah Horwitz (designer). In 2012 stopten ze beiden met werken om al hun tijd in de bouw van dit mooie plekje te stoppen. Later zou ik best ook zo'n sfeervol vakantiehuisje willen hebben, en jullie?
As you can see in the video above, the house was built by Nick Olson, a photographer, and Lilah Horwitz, a designer. They both quit their jobs in 2012 to create this wonderful retreat. I would definitely like to make (or have) a place I can go to, like this cute little house, would you? 

XMaike


3 comments:

  1. WOOW wat een super super bijzondere plek! Wat gaaf gedaan met die ramen. Ik zou ook zeker weten wel zo'n vakantieplekje willen later ;-)! Wat heb je trouwens een prachtige layout!

    Veel liefs!

    ReplyDelete

Hi! Feel free to leave a comment. (:



blogger template by lovebird